W prestiżowym rankingu Top Marka 2021 operator kurierski wygrał w jednej z trzech kluczowych kategorii. GLS Poland okazał się najlepiej postrzeganą marką w Polsce. Ranking obejmuje 500 najsilniejszych marek w kraju.
Top Marka to największe badanie medialne w Polsce. Bierze pod uwagę najważniejsze marki z 50 różnych branż. To, jak dany brand jest postrzegany obrazuje tzw. indeks sentymentu, czyli ocena wydźwięku związanych z nim publikacji. To jeden z trzech kluczowych elementów decydujących o sile marki w ramach tego badania (dwa pozostałe to szacowane dotarcie informacji o marce oraz liczba publikacji).
W jego 14. edycji GLS Poland okazało się najlepiej postrzeganą marką w Polsce
Badano wydźwięk 500 brandów w mediach i social mediach, w okresie od lipca 2020 do końca czerwca 2021 roku.
– Pierwsze miejsce w tak istotnej kategorii, w tak ważnym rankingu i w tak prestiżowym gronie to dla nas ogromny sukces i potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku. Cieszymy się tym bardziej, że świetnie koresponduje to z wynikami innych badań, jak np. Operator Logistyczny Roku, które bierze pod uwagę rzeczywiste doświadczenia klientów. Jesteśmy przekonani, że na tak pozytywny odbiór naszej marki zapracowaliśmy przede wszystkim jakością naszych usług – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.
Dodaje, że efektywna komunikacja – zarówno na poziomie przekazu w różnych kanałach medialnych, jak i w codziennych, bezpośrednich relacjach z klientami – jest bardzo istotnym elementem strategii rozwoju firmy.
– Nasze motto brzmi: człowiek jest w sercu wszystkiego, co robimy. Dlatego otwarta i niewymuszona komunikacja z klientami jest ważnym dopełnieniem naszych działań i rozwoju usług. Dostarczamy coś więcej niż paczki – podkreśla Małgorzata Markowska.
Badanie Top Marka jest realizowane przez magazyn „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. W ramach 14. edycji wzięto pod uwagę ponad 100 mln informacji medialnych: prasowych, internetowych oraz z mediów społecznościowych. Przyjęta metodologia pozwala na kompleksowe porównanie siły komunikacyjnej marek z różnych obszarów i branż.
O Grupie GLS
Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.